Dawno nie projektowałem jachtu na śródlądzie!
Tym razem jest to klasyczny jacht motorowy na drogi śródlądowe. Wymiarami dopasowany do śluz, pochylni i mostów na kanałach PL.
Kontynuacja klasycznej linii "holowniczków" wyróznionej nominacją do nagrody "European Powerboat of the Year".
Tym razem konstrukcja laminatowa w wydaniu ekonomicznym.
Wersja z kominem oferuje armatorowi prawdziwy kominek w salonie.!
DANE PODSTAWOWE | |||
---|---|---|---|
Długość całkowita | Loa | 14,10 | m |
Lenght @ DWL | Lwl | 12,8 | m |
Beam Maximum | Bmax | 3,25 | m |
Beam of Waterline | Bwl | 3,15 | m |
Draft Maximum | Tmax | 0,70 | m |
Displacement to DWL | D | 12,3 | t |
TANKS | |||
Fuel | 400 | ltrs | |
Fresh Water | 500 | ltrs | |
Sewage | 220 | ltrs | |
MATERIAL | |||
Hull | GRP | ||
Superstructure | GRP | ||
TECHNICAL DATA | |||
Engine | 80- 130HP | ||
PERFORMANCE | |||
Maximum Speed | 9 | kts | |
Cruising Speed | 7,5 | kts |